Jeg tror nog ikke at Lene's Jersey Kæmper, Brahma, Maran, Sumatra, Engelsk Araucana, Svanegæs, Boer 1,1 Sorte Svane og 4 katte nogensinde vil blive aktuelle som en back-up-ressurs for industrien. Men, der findes avlere af mange racer, specielt Rhode Island reds, Marans, Italienere, Plymouth Rocks, Dorking og Orpingtons i de store Europeiske lande, og helt sikkert i USA ogsaa, der opdretter og linie-avler disse race-hoens meget intensivt, baade for produktion og salg af racerne til "hobby-ister", men ogsaa saelger et stort antal dyr til industrien, der selv avler paa disse dyr, for at udvigle nye stammer, og dermed oege frodigheden. Disse race-dyr har nog ikke saa meget bedre liv end produktions-dyrene. Men jeg tror ikke at Hubbard, ISA, Cobb eller nogen af de andre giganter indenfor produktion af hybride produktions-hoens nogensinde vil rejse til Lolland, for at se om Lene maaske har noget blod de mangler. Saa ikke vaer bange Lene, jeg tror bestemt ikke at du (og andre som dig) stoedter, eller nogensinde vil blive brugt til at stoedte industrien