Jeg er ved at få myrekryb af alle disse historier om diverse mider og andet utøj!!!
Disse der kalkben, er der en mulighed for, at opdage at dyrene er angrebet, inden de får direkte kalkskorper?
Jeg har gået og nedstirret alle mine høns og nogen af dem er da lidt mere ru på benene end andre, men ikke noget der ligner, at det skulle være kalkben.
Mange af benene ser ådan her ud, men er det ikke normalt???

Kan man nå at tage det i opløbet og hvordan ser det ud "i begyndelsen"?
Jeg har idag været rundt og stikke mine bare hænder og arme ned i div. redekasser uden at blive ædt på nogen måde og jeg har heller ikke indtrykket af, at nogen af dyrene er angrebet.
De "almindelige" høns bor jo i hestestalden og sover oppe på spærrene, det har de gjort altid, de lidt "finere" lever også frit, men har så deres egen stald eller småhuse, når der skal soves.
Hestestalden er jo kæmpestor og der er 8 m. til loftet, så jeg ville ikke ane, hvordan jeg skulle kunne komme det til livs, hvis vi fik et angreb derovre.
Alle nyankomne høns har været i karantæne inden de er blevet sluppet sammen med de andre og jeg har heller ikke haft mistanke til at de skulle have bragt noget som helst med hertil.
VH Gunni.