Sorry, skulle lige putte børn, rydde op efter aftensmad, legetøj osv.

Det gik vist rigtig godt! Journalisten kom herud med en fotograf, som ville have et billede hvor jeg stod med en af hønerne inde i gården

Jeg havde snakket lidt om det med nogle af forældrene til mine dagplejebørn, og joket med at jeg ville stå med en høne i armene og se rigtig sørgmodig ud

Så nu er det bare SÅ sjovt, at det er lige hvad det endte med

For fotografen bad mig jo så om at tage hønen op, og bedst som jeg sætter mit bedste kamera-smil på

, siger han at jeg ikke skal smile, for det er jo en sørgelig sag...

Så måtte jeg se lidt ked ud af det (

), så jeg er ret spændt på billederne (han tog også et, hvor jeg sad på hug ved siden af en af dem

).
Nå, men alt det er I jo nok ligeglade med

Jeg havde skrevet nogle ting ned, og fik nogle væsentlige pointer med, nemlig dem vi jo har snakket om herinde. Det BEDSTE var at han fortalte mig, at han havde fået kontakt til Benny Engelbrecht (A), medlem af Folketingets miljøudvalg, som var enig i at det var noget mærkelig noget med de regler. Så han har kontaktet Fødevareminister Eva Kjer Hansen, for at få en redegørelse fra hende! Så det ser ud til at der forhåbentlig sker noget!!

Artiklen kommer i i morgen eller fredag, det ville han lige ringe om. Hvis ikke den kommer på nettet, skal jeg nok købe avisen og scanne den ind (ehh...hvis man må det

).