Jeg er rasende så jeg damper og har hjertebanken....

Jeg er forbløffet over folks nidkærhed....

Jeg er ked af at få mit humør ødelagt...

Mine dumme naboer rører på sig igen !

Jeg har idag modtaget et brev MED POSTEN ! fra dem
Hør lige :
Overtrædelse af regler om hønsehold.
Med henvisning til jeres brev af den 24. april 2009 hvori at I anfører at I agter at overholde reglerne om hønsehold, kan vi konstatere at det gør I ikke.
Hønsene bliver ikke som pålagt i regulativet lukket ind kl. 20.00 Det er nu sket gentagne gange senest den 28.juni 2009 hvor de stadig var ude kl. 21.28. Det er ikke alene brud på regler, men også en utrolig hensynsløshed over for de omkring liggende naboer og i det mindste overholder de vedtagende regler.
Jeg har ligeledes anmodet kommunen om at indskærpe og sikre at i fremover overholder reglerne.
MVH xxxxxxxxxxxxxxx
P.S Jeg har naturligvis tidsstemplet billede at hønsene lørdag den 27 juni kl. 21 28 og kan såfremt det ønskes fremsendes som dokumentation.
ER DET IKKE BARE FOR MEGET

Den BIB BIB BIB mand har K..... stået og taget billeder ind i min have ! Hvad bilder han sig ind ? Det må sgu da være ulovligt ! Jeg er simpelthen så rystet over at folk kan opføre sig så lavt ! Få et liv med nogle ordentlige problemer !
Så skal jeg lukke hønsene ind i et hus jeg har top isoleret af hensyn til lyd.... Jeg tror enda at det er mine kylliner han har set ude for de store er gået ind på pind kl. 21.28 !! Vor herre bevarres !!