Altså Lene - så må jeg lige på banen!
Er helt ny i dette forum og nyder at læse alle Jeres indlæg.
Jeg kender Lene på meget tæt hold og følger med i ALT hvad hun foretager sig :-) , så I kan forestille Jer min interesse også i hendes høns
Det er ret grotesk læsning, at det er nået så langt som til myndighederne, når man har set forholdende for dine høns live og Jeres iøvrigt helt uovertrufne måde at behandle alle Jeres dyr på. Inkl. måden at holde rent og pænt på. Tænk at det overhovedet er kommet så langt at I skal forsvare Jer på den måde. Hurra for Gramse - han er en god mand! (og Lene, det må du gerne sige at jeg har sagt)

Jeg har aldrig i alle de år jeg har kommet i Jeres have overhovedet haft tanken at det lugtede af høns og min næse er ellers sart

På et tidspunkt får I vel en skriftlig afgørelse/afvisning af klagen fra Kommunen og kan hænge den op i glas og ramme - måske i hønsehuset

Vil lige indføje, at jeg er glad for at Kommunen handler som den gør og viser hvordan god forvaltning føres ud i livet. Det er godt at vide at man kan stole på at klager bliver behandlet på faglig og saglig vis, uanset om de er nok så himmelråbende og at det ville være nemt at hoppe med på hetzvognen.
Jeg glæder mig rigtig meget til at komme til housewarming i hønsehuset - så skal de dælme få klukken og kaglen. Mig kan de vel ikke prøve at få afskaffet

Vi ses snart min bedste ven

- og lige på falderebet - tillykke med vagtlerne i drivhuset

Knus fra Ingelise, Fanø