Tak for alle jeres forslag og ideer.
Den med kaffebordet er jeg ude over. Jeg vil ikke invitere fanden ind i mit paradis.
@Paletti, det var kloge ord og det lyder som en rigtig god dialog du havde med kommunens mand.
Det regner jeg også med at få med ham der kommer her. Det virker somom at han godt kan se at jeg da umuligt kan tage ansvar for at naboerne som påstået ikke kan sælge deres hus som de har forsøgt for år tilbage. Ej heller kan være skyld i at her muligvis er ræve som muligvis er smittefarlige. At her skulle være mus og rotter og store spyfluer (så de efter sigende ikke har optimalt brug af deres hus og have)
IKKE i min have, hvad de selv holder blander jeg mig ikke i.
Der er næsten ikke grænser for hvad jeg skal tage på mine ellers omsorgsfulde skuldre.
JA jeg tager det personligt, JA, jeg er ked af det !
Jeg ville ønske at jeg havde røv nok i bukserne til at råbe at de nu kan rende mig i røven, at jeg beholder min hane som jeg har ret til. Men det har jeg ikke , jeg er et fredeligt menneske der ikke ønsker ufred. Men for der er sgu et men der er også grænser for hvor meget jeg vil ofre.
Manden min foreslog at jeg helt droppede mine Maran og nøjes med seramaerne.
Han Kan da også sælge sin båd og købe en robåd.

Det kan godt være at det virker søgt at involvere jer og at det virker som om at jeg udleverer mine naboer, men jeg er nu engang skruet sådan sammen at jeg har brug for forståelse og også trøst.
Her viser Forum som mange gange før at man /jeg kan hente og give det.
Af og til kan bølgerne gå højt men vi / I kan være gode til at se tingene fra flere sider.
Jeg prøver vist at sige jer tak mine kære hønsetossevenner strøet ud over det ganske danske land.