Årh, det er skønt med nogle ligesindede!

Tænk alligevel, at man skulle finde så mange, som er lige så hønsetossede som en selv!

Så skal I altså lige se nogle billeder jeg tog af dem

Her er de nyankomne høns, som er 11 dage yngre end de "gamle", lige ankommet, og blevet sat ind i huset. De var noget nervøse, og stod HELT stille. (Beklager de grimme vægge, sådan var de da jeg overtog huset! Aner ikke hvad det er og kan ikke få det af

)

Jeg havde lukket lemmen til "de gamle", som var udenfor, og ventede lidt med at lade dem komme ind. Til sidst lod jeg dem komme ind, og jeg troede egentlig der ville være lidt hønsekamp, men heldigvis kikkede de bare lidt på hinanden, og så var det det!

Og ja, det er tilladt at brække sig i lårfede stråler af grin, over mit forsøg med hønseringene!

Jeg havde givet alle dem på inden de nye kom, så jeg kan kende dem fra hinanden, når de bliver ældre, men næste gang jeg var nede hos dem, havde kun 2(!) dem stadig på!

Tror måske de skal være liiiidt ældre, før de passer bedre

Nåe ja, så var jeg jo også lige kommet til at spørge om jeg kunne købe 4 hvide silkehøns i stor, og sandelig om ikke disse små vidundere var med!

De er bare SÅÅ cute, og står ude i trappegangen hvor jeg kan kigge til dem hele tiden, samtidig med at de har ro

Årh, de er bare så søde!

Og lige et sidste, som jeg tog gennem et af de dér huller i kassen!