Dejligt syn!
Jeg går også og venter på kyllinger. Og selvom jeg snart har prøvet det en del gange, er jeg lige "solgt" hver gang.
INGEN i min omgangskreds forstår det - men mine børnebørn gør 
Vedr hønseringe har jeg tidligere læst et råd her på forum:
De der kulørte plasic-strips man kan købe i ethvert byggemarked (og som er beregnet til at lukke plasicposer med, at bundte ledninger med osv.) er fortræffelige.
Det er den slags, som "låser" og ikke kan gå op igen!
De kan reguleres nøjagtig til den størrelse man har brug for, og de er nemme at klippe af igen, når benet er vokset og der skal en ny størrelse på.
Og de koster meget lidt. I en enkelt pose er der mange forskellige farver.
Held og lykke - selvom dine kyllinger altså ser ret søde ud med de store ringe rundt om benet 
Tusind tak for tippet! Jeg læste dit svar tidligere, og da jeg kun havde mine egne to børn her i eftermiddag, puttede jeg dem begge i bilen og kombinerede en tur på biblioteket med en tur i XL-byg!

Jeg fandt sådan nogle bitte små sorte af de dér strips og købte et par pakker, så nu har de 8 halv-store alle sådan en på!
Og ja, jeg synes egentlig også de så ret søde ud med hønseringene, men de kommer jo nok til at kunne passe dem på et tidspunkt!

I Maxsø i Rødovre kan man få dem til store høns, dværge og til duer...
Strips! - det var da en god ide...
Tak, så ved jeg det da en anden gang, hvis jeg skulle få brug for det

Hvor er de dejlige
.. Vil du bytte
?.. Ej det ville næsten være synd både for dig og mig 
De er da bare super flotte og super søde, og sikke flotte aftegn mange af dem har 
Stort tillykke med dem 
Vil ikke bytte, men vil da gerne se billeder af dine!

Ja, de er bare SÅ forskellige at se på! En af de nye jeg fik i går, har et helt brunt hoved, den ser bare SÅ sød ud!