Så kan hun lære det kan hun! Jeg syntes det er godt at du ikke bare lader stå til. Det er jo skammeligt at hun ikke fik styr på din køter allerede da den havde fat i den første høne, men at den fik lov til at skamfere flere inden en tredje person var nød tila t gribe ind. Jeg tro hvis det havde været min hund, så ville jeg da have råbt og skreget af den, så ingen i hele nabolaget kunne undgå at høre mig
Min hund sad engang fast i ører på naboens hund, og der var da ingen tvivl, min forsikring blev kontaktet omgående, og så var den potte ude af verden rent økonomisk, og den stakkels hund fik en kurv med guf som undskyld herfra, det er da det mindste man kan gøre.
Hvorfor er mennesket så ligeglade??? øv!
JEg syntes faktisk hendes opførsel også kræver en tur i lokalavisen. Smid et læserbrev, eller kontakt den lokale journalist og bed ham skrive en artikel om sagen. Nu ved jeg ikke lige hvad det er for en race konens hund er, men det er jo ret hot-stuff i tiden når især kamphunde angriber andre dyr/mennesker, og DF har faktisk lavet et lovforslag om at kamphunde ALTID skal have mundkurv på når de er ude at blive luftes, og jeg syntes faktisk det er helt ok! faktisk kan jeg slet ikke se hvad der berettiger deres eksistens! og det er altså en hundeelsker af format der udtaler sig her, men ser jeg en kamphund, så går jeg altid over på den anden side, de er avlet til at dræbe, de er ikke til at stole på!