et emne, men lige nu er sgi ret sur.
Vi har nogle naboer, med 2 drenge på hhv. 11 og 13 år, som i de 10 år de har boet der, virkelig har drevet os til vanvid. Lige fra da drengene var gamle nok til at lege ude har det stået på råben og skrigen til langt ud på aftenen, som regel til omkring 22-23 tiden.
Fodbolde har vi haft i haven sådan cirka hver dag. De er selv bare gået herind og hentet, selvom haven er lukket helt af med hegn og hæk, alt 180 cm højt. Ikken en tanke for at vi evt. var i haven, nej de vader bare ind.
Så sidste år røg der et par gange en rude i drivhuset, den ene gang med et stykke træ der var kastet ind.
I dag har de så igen spillet fodbolde, og denne gang gik det ud over hønsene, bolden røg direkte ned i midten af hønsegården og hønsene fløj til højre og venstre, og så gik den ene ellers i selvsving og skreg vild op, ret lang tid.
Nu har de så lige gjort det engang til, 2. gang på 1½ time. Og så går de grinende rundt derinde, og jeg kan høre der bliver sagt: "det var godt vi ikke gik derind når de er hjemme".
Vi har måtte låse vores havelåge af, for at de ikke bare går herind, men vi har overhørt drengen sige at de vil kravle over en dag.
Vi har prøvet at snakke med forældrene, men de er fuldstændig tabt for omverdenen, og flipper helt ud. Nabomanden yndlings replik er: Nu har jeg altså været i politiet i mange år, så....."
De har en monster stor have og alligevel skal der spilles lige ved vores carport der stå i skellet, og der skal gang på gang tyres til bolden så den faktisk skal ca. 10 meter ind på vores grund for at ramme hønsegården.
Ja jeg er hys lige nu, og aner ikke hvad jeg skal gøre, jeg kan jo ikke lukke hønsegården af for at de ikke skal ramme hønsene.
Undskyld min lange smøre, men man er vel øm over sine høns