Uha kan virkelig godt forstå dine frustationer over de unger men også forældrene. Og jeg aner simpelthen ikke hvad jeg selv ville have gjort hvis jeg stod i den situation, men ved hvad jeg som forældre ville gøre hvis nogen kom og fortalte min søn havde opført sig sådan, og det var en tak for oplysningen og jeg nok skulle tage hånd om sagen så det ikke ville gentage sig, for det kan man simpelthen ikke byde sine naboer eller generelt sine medmennesker, og det uanset hvilket erhverv man er i.
Dog synes jeg det forslag med overvågning lyder som en idé, så har du noget konkret du kan gå til politiet med.
Idéen med et stødapparat, kunne jeg sikkert også fristes til at afprøve, mon ikke man kan afrette dem på den måde, som man kan med dyr, bare med modsatte effekt, holde dem ude istedet for inde.
Og til den tid hvor de kommer i festalderen, ja så ville jeg ikke tøve et øjeblik med at ringe til politiet hver gang og melde dem for støj, for det kan nemlig straffes med bøde at spille musik, der er til væsentlig ulempe for de omkringboende, står der i Ordensbekendtgørelsen, udfra hvad jeg lige kan læse i et link.
Umiddelbart står du ganske godt stillet hvis man læser kapitel 2 og jeg har forstået det korrekt selvfølgelig.
https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=2113