Mange takfor linkene. Det er så fedt i vi ved sådanne nogle praktiske ting og deler dem, for jeg villeellers godt nok være lidt blank på det område.
Ja jeg kan jo kun sige min tålmodighed er nærmest ikke eksiterende efterhånden.
Jeg har ikke fået brev fra forsikrigen idag, giver det til imorgen og ellers ringer vi igen.Nu ved vijoforsikrigen sagde igår de er forsikret, og at det ikke skulle få betydning for os at ejerne er sløsede,men at de ville ordne vores sag udenom ejerne, og så tage denmed ejerne bagefter for det var ikke sikkert de selv kunne betale, men iogmed de er forsikret, dækker forsikringen vores skader,men de så ville se påom de pga. omstændighederne selv blev opkrævet bagefter. Tilgengæld har politiet nu sendt en mail hvor vi skal tegne ind på matriklen hvor at skaderne er sket.
Det letteste er vel så at printe grundkortfyn ud og slå et kryds på hele haven, når nu de ikke orker at bevæge sig herud

Nå men jo fint der sker bare lidt, så nu håber jeg det er stilhed før stormen, så det snart går løs.
Elefant hegnet er kommet og Thomas skal ud og hitte ud af slå det til imorgen. Jeg glæder mig virklig til at få det op og sende alle fjerne ud på ordenlig plads forhold igen.Det bliver vel lidt i stil med koens dag,på de økologiske farme, hvor man kan komme og se dansende køer. Det bliver sjovt at se om høns kan danse