Alle guld sortbåndet voksene og 4 hønniker er døde og dvægene i guld/sort båndet er døde.
De sorte dværge er døde.
1 gæsling død. og resten mangler lidt dun på ryggen, men ellers ok. (Deres hus var væltet omkuld på folden, mens de voksne gæs forsøgte at forsvare dem)
På nær 4 ællinger er resten døde.
3. andemor forladt reden og æggene gået til.
gåsen som ellers rugede hoppet fra og æggene gået til.
Duerne skræmt for længe fra reden og æggene gået til.
2,1 skadet unghøns som behandles med antibiotika stukket i brystmusklen.
Gustav (gasen) halter men det går bedre og pigerne ser også ud til at komme sig men har stadig sår der skal holdes rene og de er under skarp observation, med besked på at ringe hvis de får det værre.
Ja vores bryggers ligner et dyrehospital med varmelamper og bokse til de forskellige såret dyr, men jeg tror efterhånden jeg tør ånde lettet lidt op.
Heldigvis ser det ud til kyllerne fra dem alle er friske og de er netop idag ringet, så nok ryger jeg ned af bakken, men er dog stadig med afliggere, så næste sæson burde der ske lidt igen. Men det er dælme godt nok tomt i hønsehuset og i haven, det skal jeg lige vænne mig til

Næsten alle hegn er skadet, og mest træls er det vi ikke ved om vi må pille dem ned, og sætte nyt op, for hundeejerens forsikring har vi ikke hørt et suk fra. Politiet fortalte dog det ikke pyntede på hundeejerens situation hvis de ikke selv samarbejder så det vil også gøre indtryk på dommen. Men det kan jeg jo ikke betale dyrlægeregning og ny indkøb med, så min venlighed er nærmest lig nul.