Allan. Jeg kan godt følge din tanke. Det var ikke det hele jeg er enig i, men det meste. og det er jo også et af de store etiske spørgsmål. så helt klart vil der komme en diskussion op. Men det er vel også meningen med et forum?? ikk?? at man kan diskutere, sammenligne og måske rykke sine perspektiver og holdninger? jeg syntes ihvertfald det er fedt!
med hensyn til kyllingekød "pumpningen" jeg har altid vist at det blev fyldt med saltvand. mener da også at have læst det på pakkerne?
anyways, som en skriver, hamburgerryg bliver også pumpet, rullepølse, oksebryst, alt færdig pålæg. og jeg syntes på en måde, at det giver en bedre struktur, og en fyldigere smag. men, det er sku træls når man køber en stor pakke bacon i tern, steger det, og ser der er under en tredjedel tilbage, eller det der store flotte kyllingebryst fileter man købte, er under halvt så store, efter stegning. men igen. Jeg ved det, jeg har arbejdet som slagter, og derfor kom det ikke som en overraskelse for mig. Det som jeg syntes er noget svineri, det er altså når de pumper grisehud ind, uden at skrive det!! GRISEHUD??? I EN KYLLINGEFILET?? hvad er det dog for noget?? FØJ!!