Uuuhh... Det lige ved du skal låne min datteres babyalarm med kamara så du kan følge med live og så smutte ud og snuppe ægget hvis hun går fra det sidste. Mener du sagde, der var 5 dages forskel?
Mine 10 har det super duper. De spæner rudt og er frække og vildt nysgerige. Den sidste 11 landevejsbandit med kjesersnittet, har noget galt med det ene ben. Den skrider ud til siden med det. Jeg har desværre først set det ordenligt idag og nu har vi lige bundet benet med snor og håber på det bare er spagatben, som i heldigste fald retter sig i løbet af de næste dage. Vi har desværre været nødt til at isolere den fra de andre, fordi de ovetfaldt den og hakkede i snoren og benet, det så ret voldsomt ud. Stakkels pylle

De går i nogele gennemsigtige kasser fra Ikea så jeg vil forsøge at rykke skadestuen ud ved siden af de andre så de kan se og høre hinanden bare ikke pille-fy fy!
Er dine andre skrukker klar hvis ægget bliver alene eller har du en maskine klar? Glæder mig sådan til at høre hvordan det hele går.
Da mine æg begyndte at pippe var der en meget lille stjerne i ægget og inden for de næste 24 timer var der en fin lille dunbombe.
Kan virklig godt forstå det er spændende, men husk nu ikke pille. de har brug for fugten og varmen, for ikke at udtørre hinden, så sidder de nemlig fast og kan ikke komme ud.Det vil vi jo ikk`ha`

Go`klækkedag...måske er det allerede imorgen de er der når du står op