Kære Helle
jeg har med fornøjelse og forventning læst dine tråde om Grøn Høne og hendes kammerater og især tråden om hendes giftemål, hvor vi jo gennem Ankerines historier kendte gommen på forhånd. Det gør mig rigtig, rigtig ondt, at høre om Elvios bortførelse. Faktisk tror jeg, at alle 5000 medlemmer her på forum i et eller andet omfang sidder med samme fornemmelse af at "det er FANDEME ikke i orden" og hvad kan "jeg gøre for at hjælpe".
Sad på min terrasse før og tænkte historien i billeder og landsdækkende agurketidsdækning. Og så Grøn Høne med mor i skoven, Grøn Høne sniger sig med far i lædersædeaudi til lufthavnen, Grøn Høne hentes af mor i lufthavn, Grøn Høne skal giftes og møder Elvio - Elvio falder for halerne, Elvio snorker i sofaen efter en trættende dag osv - det kan blive en rigtig god og gribende historie. Og den kan blive landsdækkende og røre rigtig mange mennesker, som vil være rigtig meget opmærksomme på nye haner uden haler i nabolaget.
Så jeg tror, som andre herinde, at en kontakt til et landsdækkende medie kan være en af vejene frem. Håber du kan mobilisere kræfterne til at gøre det.
Jeg vil meget gerne, ligesom Tanja, støtte sagen med 200 kr til dusøren, så der bliver mere på spil. Måske er jeg ikke den eneste, som har samme ønske, så kan vi eventuelt samle ind via Forum ved at overføre pengene hertil mærket Elvio?? Hvis altså du Helle synes, det er i orden!
Mange hilsner og ønsker om positiv udgang herfra