Maude vil jeg gætte på at der er noget fodbefjeret dværg ind over. Tror ikke hun er ren, men kan ikke lige komme på hvad der ellers kunne være inde over. Det kommer jo også an på hvilke racer i har derover.
Torden6lyn vil jeg stadig sige kunne være en Dværg Australors med en ikke særlig god hale eller også har der været noget andet ind over som har givet den hale.
Thor er der nok noget Dværg Sussex inde over og det præger hende tydeligt. Hovedet på Thor og Maude får mig til at tænke på Hollanske Dværge. Benfarven på Thor ville også passe med hvis man har blandet en Hollandsk Dværg med en Dværg Sussex Hvid sort-columbia.
Kenneth minder meget om en Fodbefjeret Dværg og det er måske fordi moderen ligner dette meget. Pletterne han har er meget store og minder mere om dem man ser på Dværg Welsumere selvom det nok er alm. pletter der er blevet for store i det. Har lidt svært ved at sige hvad der eller skulle have været inde over andet end det nok er en race med lidt retankulær krop, som en Sussex, Welsumer, Italiener, Australorps eller noget lignene.
Hudini er jeg lidt i tvivl om efter jeg kan se de andre billeder. Der er noget tværstribet ind over ham og ved ikke hvilke racer i har derover, men et bud kunne være Dværg Plymouth Rock eller Dværg Amrock. Det andet som har været ind over er nok ikke orangefarvet, men nok snarre noget guldfarvet/rustfarvet af en art, som i kombination med sølvfaktor giver den orange farve. Derfor kunne det stadig være Dværg Welsumer, men nok snarre i rustfarvet i så tilfælde.
Pjuske ligner rigtig meget en perlegrå Fodbefjeret Dværg med nogle få hvide pletter, som nok stammer fra hendes mor. Dette betyder også at Maude er split perlegrå, som er en virkelig flot farve. Ellers minder pjuske mest om en Fodbefjeret dværg og ikke så meget andet. Hovedet måske lidt præget til Hollandsk Dværg, men hvis mor har det inde over vil hun også have det i lidt grad.
Tulle er også meget Australorps præget og med den samme dårlige hale, som Torden6lyn og derfor er de nok i familie på en måde. Hvilket kan betyde at Torden6lyn er split perlegrå. Men ellers ligner Tulle rigtig meget en Dværg Australorps i perlegrå og derfor er hun bestemt ikke ren, men hvad der eller er over hende ved jeg ikke. Dog kunne det tænkes at det er det samme som også er over Maude og Pjuske. Fodbefjerede Dværge findes i perlegrå og derfor kunne det sagtens være en mulighed. Hollandske Dværge findes også i denne farve. Derfor kunne det sagtens være muligheder.
Din stamme består nok mest af Fodbefjerede Dværge blandet med lidt forskelligt, som Dværg Australorps, Dværg Sussex og måske noget Dværg Plymouth Rock og Dværg Welsumere.
Torden6lyn og Tulle behøver måske indengang være Dværg Australorps, men Dværg Plymouth Rocks blandet med nogle Perlegrå Fodbefjerede Dværge og så noget andet eller en bror.
Nu har jeg givet mit bud, men det er langt fra sikkert og der er nok ingengang Hollanske Dværge i din samling. Hovedet fik mig bare til at tænke på sådan nogle.