0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Har et eksperiment kørende lige nu med en stor spand vand, - 10-12 l, og et 25 w akvarielegme.Det hele står i fryseren, -18 grader, og har stået der siden i går aftes. Vandet er IKKE frosent til overhovedet!Varmelegmet er indstillet på det laveste den kan nemlig 17 grader.Det er et varmelegme som kan kan ligge helt nede i vandet så behøver ikke tænke på om det bliver utæt eller noget andet.
Nej i princip som den du har vist nemlig formidabel system
En helt fin og nem løsning men er varmelegemet ikke ret sart over for stød / slag ? Det er vel et glasrør ?
- så der kommer ikke stød/slag når først det sidder fast - og hvorfor går jeg ikke bare ud og køber en varmeplade? Fordi jeg har indtil nu læst på flere forum at den har problemer med at følge med når det bliver rigtigt koldt, og med en beholder på 12 liter tror jeg altså ikke den kan holde den isfri.Jeg bor også ved Holbæk og her bliver der RIGTIGT koldt hver vinter. Vi plejer at slå kulde-rekorder næsten hver vinter så jeg skal altså have noget der fungere.Så hellere lege med hvad jeg nu har herhjemme og som kan genbruges.