Jeg syntes måske godt at man kunne lave en opdeling. Men at man skal være specielt indviet for at kunne komme ind er jeg imod for jeg tror ikke det ville ryde op i mudderkastningen så vil det bare være noget andet.
Lad os da holde det åbent. Fora hvor der udveksles erfaringer/meninger om avl osv. er jo også gavnligt for dem som måske starter så småt (Som mig. f.eks.) og kan bruge dem til, at nyde af andres erfaringer og meninger.
Men lad der skulle måske lægges en mere hård linie over for tråde som løber ud i sandet grundet en ikke så sober tone. Vi skal jo alle gerne kunne deltage og lade de personlige angrab ligge og koncentrerer os om vores allesammens passion nemlig vores hønsebasser.

Og som vi siger hos os når det er ved at ende galt "Skidtpyt og smil

" og så kommer vi videre med den sober tone.
Hav en dejlig dag for hvor er vi dog heldige at vi faktisk kan stå op en sådanne dejlig dag og spise morgenmad. Er lige kommet hjem fra Sydafrika og tro mig uanset hvor store problemer vi syntes vi har så er det en dråbe i forhold til mange af de menesker der bor der. De har faktisk ikke råd til morgenmad og må på gaden og tigge eller stjæle for at få bare en bid brød.
Så husk at starte dagen med en positivt holdning. Se på de positive ting som f.eks. Sikke en dejlig dag jeg er vågnet og kan spise morgenmad.
Herfra skal lydt et ønske til alle om at have en dejlig dag denne forunderlige Tirsdag morgen.