Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: VRÆL HULK GRÅD!!  (Læst 4369 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Jean Hansen (Lavbo)

• Bruger
Sv: VRÆL HULK GRÅD!!
« Svar #30 Dato: 19 Januar , 2012, 16:00 »
Åh nej................er er startet på smøgerne......................... /d
3 hunde, 10 katte, 3 kaniner, en masse duer, skildpadder, fisk og det løse :)
Mand og 3 børn

• Bruger
« Svar #31 Dato: 19 Januar , 2012, 16:39 »
Fik åbnet op over for min familie og da jeg endelig fik sagt tingene højt hjalp det :-\

Tingene er nok heller ikke så sorte som jeg tror de er men lige når man står i det så er det helt mørkt, men det er så typisk mig...vræler alene i flere dage før jeg bryder helt sammen og så er det ikke så slemt som jeg tror alligevel.
Men dejligt at have et sted at læsse af når det endelig skulle være....

Jeg stoler ikke på offentlige instanser men når jeg så heller ikke snakker med familien så ramler det.
Mand og 3 børn

Offline kristiank

• Bruger
« Svar #32 Dato: 19 Januar , 2012, 16:39 »
jean drop dem igen, de hjælper jo ikk,smøgerne.

lav en liste imorgen over de ubetalte, med beløb, ring til dem, ved godt det er svært, men de vil helllere vide at du gør hvad du kan, end at du ikke vil eller gider. det kan sikkert oss spare mange gebyrere, og tage de store først med ca det ½ derefter de små og så de store med det sidste, du har jo sikkert lidt i overskud hver måned, forklar dem det bare ikk det med deppen, og håb på forståelse.

• Bruger
« Svar #33 Dato: 19 Januar , 2012, 16:42 »
Jeg har faktisk allerede fået betalt en hel del af regningerne, det er efterhånden kun de store som er tilbage.

Det er bare når det hele sker indenfor de samme 2-3 dage så kan jeg ikke overskue tingene og så ramler det.
Mand og 3 børn

• Bruger
« Svar #34 Dato: 19 Januar , 2012, 16:53 »
møgerne er smidt ud igen /o
Mand og 3 børn

Offline Ingrid

• Passiv bruger
« Svar #35 Dato: 19 Januar , 2012, 16:58 »
Phy ha Jean. Sikken en omgang.
Jeg kender det!!!!!!
Sidder her med 2 drenge der har adhd og depression. Har uafbrudt kæmpet ulidelige kampe med kommune. Samtidig ved jeg som børnesygeplejerske en del til, hvad der bedst for dem, men det kan bare ikke lade sig gøre. Man bliver vildt frustreret!

Først: kontakt ADHD-foreningen. De har kontakt til fantastiske hjælpeorganer rundt omkring og er fyldt med gode råd.

Måske vil det være smart om den store flyttede hjemmefra....? Måske i noget beskyttet ungdomsbolig? Han kan jo nok ikke klare sig helt alene.

Og kom så til læge med dig Jean. Snup en hvilken som helst læge.

PS. Drop smøgerne...... ;)
Hilsen fra Ingrid.
Ejer af:
0.7 blå-hvid columbia Brahma.
0.2 hvid-sort columbia Brahma
3.0 main-coon katte.
1.0 dværgvædder
2.0 børn og 1.0 mand.

Offline MartinGreen

• Passiv bruger
« Svar #36 Dato: 19 Januar , 2012, 17:01 »
Håber du er o.k Jean!  *b

Håber stadig at se dig på søndag i Fuglebjerg!

Medlem af: Danmarks Fjerkræavlerforning for Raceavl, Næstved Fjerkræklub, Sussexklubben & Landsklubben for Orpington.
Tidligere sekretær i Næstved Fjerkræklub, er nu kasserer.
Har haft: Dværg Sussex - Hvid/Sort Columbia, Store Orpington - Gul & Dværg Orpington - Sort.

Offline Bolding

• Passiv bruger
« Svar #37 Dato: 19 Januar , 2012, 17:11 »
møgerne er smidt ud igen /o
/o  /o  /o

At din søn har ADHD er ikke ensbetydende med at der ikke skal stilles krav til ham, der har kommunen da fået noget galt i halsen.
Det er vanskeligt med unge myndige for man vil ikke skubbe dem fra sig men heller ikke finde sig i urimeligheder. Din eneste mulighed er at han på sin vis er kommunens ansvar rent juridisk. De erfaringer du har med dem gør dem ikke til de første du ringer til, det kan jeg i den grad godt forstå.
I forhold til din diagnose har du krav på korrekt behandling og jeg forstår godt at du ikke kontakter lægen af frygt for endnu en indlæggelse. Spørgsmålet er blot om det ikke er smartere at ringe til lægen nu, hvor en indlæggelse så at sige er unødvendig, fremfor at vente til det går helt galt og det bliver nødvendigt??? Du ved helt sikkert at behandling af både depression og mani er vigtig at tage i opløbet.
Brug din mand, tag imod den hjælp du kan få og hold øje med de få lyse tanke du kan finde *l

• Bruger
« Svar #38 Dato: 19 Januar , 2012, 17:18 »
Tusinde tak for alle krammerne og knusene og alle de go'e tanker.

Jeg har tænkt mig at tage min PN-medicin i nogen dage for at blive stabil igen for jeg er nemlig stabil. Det er bare lang tid siden jeg har taget den.
Jeg kender min sygdom godt og ved at jeg nok skal komme ovenpå igen, jeg har bare haft et par rigtigt, rigtigt dumme dage/uger som denne gang fik slået luften lidt mere ud af mig end den plejer, men det skal nok blive godt igen nu jeg har fået luft.

Knægten har også indset at der nok bliver for langt til Ringsted hver dag så vi skal i morgen lede efter ungdomsbolig til ham i Ringsted. Han vil så komme hjem i weekenden i stedet. - og han har fået ryddet op på værelset  ;) - det lille fjols :-*
Jeg skal med lillebror til kaninudstilling med vores 2 kælekaniner, i Slagelse så jeg når nok til Fuglebjerg søndag også  ;)

Et lyspunkt i mørket: Mine serama-æg pipper :D
Mand og 3 børn

Offline Bolding

• Passiv bruger
« Svar #39 Dato: 19 Januar , 2012, 17:32 »
Det var jo en helt anden ordlyd nu  /o
Brug endelig din pn det er jo derfor du har den og så lyder det til at du er nået et skridt nærmere en fornuftigt dialog med din ældste søn. Det var da en rigtig god start og når de ting er på plads finder du forhåbentlig overskud til at varetage de økonomiske hængepartier også

Offline Silver

• Passiv bruger
« Svar #40 Dato: 19 Januar , 2012, 18:36 »
Kære Jean

Har siddet og læst din tråd i eftermiddags. Ville ønske jeg kunne komme med en masse gode råd der kunne gøre tingene lidt lysere for dig, men som du selv skriver - så er det sgu dejligt at kunne læsse af... læsse af til personer men trods alt har "afstand" til på det private. Så vælger man selv hvor meget og hvad der skal ud.

Jeg håber virkelig for dig, at du finder en masse støtte hos din mand. Han er om ik´andet den der kender dig bedst. Han kan tale for dig.  :)

Håber virkelig at du kommer til at se et lille lys ude i fremtiden.

Knus fra Malene
Hilsen Malene

0,1 New Hampshire
0,1 Wyandotter
0,2 hvid/blå columbia Brahma
0,2 sorte Australorps
0,1 Lys Sussex

• Bruger
« Svar #41 Dato: 19 Januar , 2012, 18:42 »
Jeg skal nok komme ovenpå igen, skulle bare have luft, PN-medicin og en masse søvn....

....og så er jeg ikke go' til det der med at vente og når jeg så ikke kan gøre en ski.. hvad regningerne angår før til den første så ligger de bare der på kommoden og griner af mig hele tiden så koger hjernen bare over lige pludselige og alt hvad der bliver sagt eller skrevet misforstået.

Mand og 3 børn

Offline Soffy65

• Passiv bruger
« Svar #42 Dato: 19 Januar , 2012, 19:36 »
Jeg forstår dig også til fulde. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
 Ligesom dig, Jean har jeg gået for længe med det alene. Synes det er flot som du er kommet videre.  /o  Held og lykke med resten.
Håber ikke du tager det fortrydeligt op at jeg bruger din tråd.  :-[  ???
« Senest Redigeret: 19 Januar , 2012, 21:12 Fra Soffy65 »
Mvh Lene

1,2 dværg wyandotter, 1,3 New Hampshire, 0,2 Jersey kæmper, 0,6 eks-burhøns,
2,3,13 islandske landnamshøns, + 25 blandede kyllinger, 2 løbeænder , 3 Japanske Vagtler
Andet: 2 hunde, 5 katte, 2 dværggeder, 1,1 Belgisk Kæmpe

• Bruger
« Svar #43 Dato: 19 Januar , 2012, 20:37 »
Slet ikke, brug endelig tråden. Til dig vil jeg sige: Tag i mod pillerne!!! De gør underværker hvis du får de rigtige. Det er eneste jeg vil sige er at du skal have fundet ud af om du "kun" er derprssiv eller om du er manio-depressiv da lykkepiller kun gør det hele værre hvis du er det sidste, for så er det en anden slags medicin du skal have.
Mand og 3 børn

Offline Soffy65

• Passiv bruger
« Svar #44 Dato: 19 Januar , 2012, 20:51 »
Det er vist en "alm." depression eller det sagde min læge for 12 år siden. Kan være jeg kan blive nødt til at tage pillerne for at kunne få hjælp til alle mine skavanker for sidst sagde jeg til lægen at jeg havde fået ondt i ryggen og det endte ud med at jeg skulle have de lykkepiller. ???
Der er bare skrevet så mange ting om at det ikke virker og der er rigtig mange bivirkninger. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Kommer tilsyneladende ikke videre før jeg giver mig og tager dem.  /d
Mvh Lene

1,2 dværg wyandotter, 1,3 New Hampshire, 0,2 Jersey kæmper, 0,6 eks-burhøns,
2,3,13 islandske landnamshøns, + 25 blandede kyllinger, 2 løbeænder , 3 Japanske Vagtler
Andet: 2 hunde, 5 katte, 2 dværggeder, 1,1 Belgisk Kæmpe