Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: VRÆL HULK GRÅD!!  (Læst 2028 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Loppe

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 1 804
  • Opdrætter Retrievere www.waterloodogs.dk
Sv: VRÆL HULK GRÅD!!
« Svar #60 Dato: 20 Januar , 2012, 12:02 »
Stå på Jean ! Jeg ved hvordan du har det, really!

 *b
Mvh Yngvild 


1.3 Gul Plymouth Rock
1.3 Maracuaner
0.1 Blå Australorps
0.2 Sort Australorps
0.2.Sølvhalset Maran
1.3 Lys Sussex
1.1 Hvid gås
div høner
1.3 and

Verdens dejligste Mand og to deiligste piger

Offline AnitaL

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 56
Sv: VRÆL HULK GRÅD!!
« Svar #61 Dato: 20 Januar , 2012, 12:08 »
Hej Jean
Jeg har dette link til dig http://www.facebook.com/groups/21666088667/#!/groups/146677041095/ Der kan du finde hjælp og støtte til din dreng med ADHD evt en bisidder til at gå med dig på kommunen og lign.
Har selv en søn med aspergers og ADHD. Jeg har kronisk stress og tilbagevendende depressioner. Og jeg oplever lige som dig at dyr har en fantastisk indvirken på psyken og min livskvalitet. Det skal du ikke lade nogen tage fra dig.

Kram til dig, fra en fremmed og pøj pøj med det hele

Offline Jean Hansen (Lavbo)

  • Bruger
  • Indlæg: 3 017
Sv: VRÆL HULK GRÅD!!
« Svar #62 Dato: 20 Januar , 2012, 12:37 »
Så er der blevet betalt lidt flere regninger, bl.a. den til fogedretten og der vil jeg endda få penge tilbage for firmaet har åbenbart indbetalt for meget for at få sagen for retten /o
- og så er der sendt mails til nogen af de andre om at jeg ikke kan betale lige nu men at jeg vil indbetale hvad jeg kan hver måned.

Skal på apoteket når manden kommer hjem med bilen og hente medicinen....så kan jeg vist ikke gøre mere lige nu andet end vente på at medicinen begynder at virke igen.
3 hunde, 10 katte, 3 kaniner, en masse duer, skildpadder, fisk og det løse :)
Mand og 3 børn

Offline Loppe

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 1 804
  • Opdrætter Retrievere www.waterloodogs.dk
Sv: VRÆL HULK GRÅD!!
« Svar #63 Dato: 20 Januar , 2012, 12:46 »
Som jeg siger, alle skal få penge, men lad mig få dem først  ;)
Mvh Yngvild 


1.3 Gul Plymouth Rock
1.3 Maracuaner
0.1 Blå Australorps
0.2 Sort Australorps
0.2.Sølvhalset Maran
1.3 Lys Sussex
1.1 Hvid gås
div høner
1.3 and

Verdens dejligste Mand og to deiligste piger

Offline Klausen

  • Bruger
  • Indlæg: 224
Sv: VRÆL HULK GRÅD!!
« Svar #64 Dato: 20 Januar , 2012, 13:09 »
Ja det er hård at være syg og skal kæmpe med det offentlige oveni, + det at ens dreng selv har det svært, alt det kæmper en mor (Jean) alene med, jeg tager squ hatten af for dig og ønsker dig en god bedring og at du vil finde løsningen til slut, så dig og din familie kan komme helskindet ud på den anden side.
Men nu bliver det forår og lyset kikker tilbage så mon ikke du klare den, du er jo nået langt.

Offline Lærke M. P.

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 736
Sv: VRÆL HULK GRÅD!!
« Svar #65 Dato: 20 Januar , 2012, 13:11 »

Det næste jeg skal er at have fat i kraven på resten af min familie, for jeg er træt af at høre om at jeg har mange dyr og se dem ryste på hovedet af det! Ja jeg har dyr, de er min passion og jeg elsker det: "- og hvis i ikke kan sige noget pænt om det så HOLD JERES KÆFT!!!"  
Pyyh det lettede bare at skrive det ;) men det gør bare så ondt at høre det hver eneste gang vi er samlet og jeg kan mærke at jeg er på mærkerne flere dage i forvejen før de skal komme, for så skal jeg til at høre det igen og så mange dyr har jeg altså heller ikke.

 *t *l

Jean, jeg tror du skal gøre det helt klart for resten af familien hvilken effekt dyrene har på dig, som frirum, stresslindring og så videre.
Og udfra egne oplevelser kan jeg kun sige at det bestemt ikke lyder som om du har mange dyr, det kunne være langt, LANGT værre.
Det lyder ikke som om de RIGTIGT selv har oplevet glæden ved at have ansvaret for et dyrs velbefindende, følge udviklingen etc.
 /o for fremgangen med din søn, det er ikke nogen nem alder, og med ADHD kan jeg slet ikke forestille mig hans situation, men det lyder som om han er ved at få styr på dagligdagen nu.
Keep up the good work  <M
Hilsen Lærke

4.7 Silkehøns
1.3.10 Dværg-orpingtoner, gul/sortsømmet
0.1 "Marloff"
1.3.9 *Britisk lavendelfarvet Araucana*
2.1 Vildtfarvet haleløs øretuft (bedre kendt som Araucana ;) )
0.3.1 Hellevadhøns
0,1 Dværg-Punker (Krydsning mellem silke og kochin)

Offline Metmus

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 2 248
Sv: VRÆL HULK GRÅD!!
« Svar #66 Dato: 20 Januar , 2012, 14:16 »
Jean, jeg har ikke læst alle de gode råd, der bliver givet her i tråden.. Jeg kender ikke selv til psykiske problemer, men kender en del, der har bøvlet, og ejg kan være en god lytter, hvis du skulle få brug for det  ;) (23290191). Jeg kan blot sige, at du skal prøve at slå kold vand i blodet, hvis kan det..og evt kontakt banken med henblik på at rydde op i trælse regninger eller for at få styr på, hvad der skal betales af på mv. Er det forresten jeres eget hus?? Mht din ældste dreng, så tyder noget på, at med den diagnose, så har han jo slet ikke fået den hjælp af kommunen, som han skulle..han har tydeligvis nogle problemer, som kan være lige så svært for ham at takle som hans familie - hvordan er han stillet sådan rent indkomstmæssigt? Han er jo sådan set 18 år, og jeg er sikker på, at du bare slet ikke ønsker at smide ham ud, men han skal jo kunne klare sig selv, og hvis han ikke kan det pga sin sygdom, så må han/I bede det offentlige om hjælp. Sådan en sygdom er jo også svært for jer som forældre at forstå og håndtere, og specielt, da du døjer med dit eget i forvejen, der er ved at blusse op igen.Jeg håber, din weekend bliver stille og rolig og take it easy  /o Ring endelig, hvis du har brug for at snakke/læsse af på en fremmed  ;)
Mette

4 store wyandotter, 2 dværghøns, 1 grønlægger(der ikke lægger æg, øv!), 2 blandingshøns efter rød amerikaner. 1,2 brogede moskusænder og 1 ælling

Offline Jean Hansen (Lavbo)

  • Bruger
  • Indlæg: 3 017
Sv: VRÆL HULK GRÅD!!
« Svar #67 Dato: 20 Januar , 2012, 14:54 »
Jeg har nu fået nogen timers søvn og jeg har det ok.

Hvad sønnen angår så er han lige fyldt 18 år og vil helst klare sig selv, hvilket han såment også godt kan. Han skal bare lige skubbes "blidt" i den rigtige retning. LÆS: Ind i mellem have et los i røven for at lave noget ;)
Han har lært de ting som man nu skal, lave mad, rydde op, vaske tøj osv. af mig, og den eneste "hjælp" vi har fået er at han gik på speciel-skole, men det er så lidt øv idag for han har nemlig ikke haft de fag som han skulle have haft. Han har f.eks. aldrig haft fysik eller tysk så nu kæmper vi med de mangler når han skal videre i uddannelse, men det går nok.

3 hunde, 10 katte, 3 kaniner, en masse duer, skildpadder, fisk og det løse :)
Mand og 3 børn

Offline Lone Knap

  • Bruger
  • Indlæg: 429
Sv: VRÆL HULK GRÅD!!
« Svar #68 Dato: 20 Januar , 2012, 16:00 »
Jean: du er bare fantastisk. For pokker hvor har du kravlet hurtigt op af dit dybe hul. Jeg tager hatten af for dig. /o