kyllingesalg
det er så nemt at pege fingre, af andre,og det de gør, man har jo selv muligheden , for at gøre det bedere, hvis man magter. hvilket den del frelste åbenbart ikke gør.
alle
så derfor en opfordring, fra det gamle ordsprog. fej for egen dør, først. køb de æg og høns, jerres samvittig hed byder, (og 5 min, er 5 min for meget at et liv der burde være afsluttet for længst, efter min opfatttelse). husk jerres valg er jerres ikk nødvendigvis det rigtige.
og efter som det åbenbart provokere at opfordre til at gøre det bedere selv. vil jeg i mit stille jeg konkoludere at nogle vil være frelste(underligt behov). jeg vil så i mit stille jeg, undre mig over fra hvad, mig måske.
Hvor vil du dog hen, jeg tænker,om du ved at du er på et forum, hvor medlemmerne har ret høje standarder for deres måde at holde dyr på, så hvad er det du vil opnå ved at påstå at vi ikke vil gøre det bedre men bare være frelste....
Nu skal man jo passe på med at lægge nogen ordene i munden, men når du så direkte spørger om vi vil frelses fra dig og dit volapyk, så er du nok på sporet...
Jeg vælger at tro, at det ikke er med fuldt overlæg, at du bruger en meget nedladende og arrogant tone, når du så vist fortæller os at vi ikke er seriøse når vi ikke ser et billede som propaganda, faktisk tyder det på at du slet ikke har set en burhønsehal indvendigt og på ingen måde kender til det liv der er virkeligehed for så mange burhøns hver dag....
Og fordi det er et EU direktiv gør det jo ikke mere spiseligt, og hvis du mener med seriøs at man skal stemme efter hvad man mener, ja så er der jo også en del andre prioriteter der skal tages hensyn til.
Så længe jeg ved at mine høns og andre dyr lever et godt liv, så skal jeg sgu ikke have at vide at jeg skal gøre det bedre, jeg gør det bedre, meget bedre, ligesom de fleste her, vi kan jo ikke alle eje et økologisk landbrug ......
Det er mindst lige så vigtigt at vejlede de der ikke ved, hvordan den virkelige verden ser ud fra en lille ussel burhønes synspunkt