Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Jeg har mistet mine MEDK  (Læst 4439 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline lis pedersen

• Passiv bruger
    • http://www.123hjemmeside.dk/greenhouse
Sv: Jeg har mistet mine MEDK
« Svar #60 Dato: 21 Oktober , 2011, 09:46 »
Intet et helligt mere, hverken vore dyr eller planter i have/drivhuse, jeg kender til folk der har mistet planter i haven som bare er gravet op, en anden fik hentet planter i et lille udhus,
Melde det ja, men politiet har ikke recuser nok til at efteforske det, jeg ved at bliver mine plante stålet i drivhuse er der ingen forskiring der dækker og jeg har efterhånden en plantesamlig til ca 40,000 kr hvis de agter at tømme det hele.

men de folk der gør den slags, altså fjerner både fjerkræ og planter er kendere så det er ikke alt de tager, det har være galt indenfor hesteverden, der har man nu chip i hestene, katte bliver øremærket, hunde ved jeg ikke, men det er vel en af de to ting, men at skulle chipmærke sine høns, men det kan vel blive enden på det.

man bliver både gal og ked af det

Offline Henriette Hall

• Bruger
    • fruen-af-ruevej.blogspot.com
« Svar #61 Dato: 21 Oktober , 2011, 11:43 »
Slutter mig til flokken af chokerede og forargede. Var på arbejde hele dagen i går, så det var da lidt et chok at se en tråd der var blevet så lang på et døgn og med så ubehageligt et emne. Synes nu stadig ideen med at melde det til politiet og evt. få en artikel i en lokal-avis er udmærket. Så er der måske nogen i lokalområdet der bliver opmærksomme på at nogen har fået nogle specielle høns lige pludseligt.
www.fruen-af-ruevej.blogspot.com
Barneveldere. Stor sort dobbeltsømmet
1,9 New Hampshire. Store.
1 Dansk Landhøne. Stor.
2 røde kastrerede hankatte, en sort og hvid hittemis , 2 sønner og lejlighedsvis 1 sømand/ægtemand. ;)

Offline Soffy65

• Passiv bruger
« Svar #62 Dato: 21 Oktober , 2011, 13:45 »

men de folk der gør den slags, altså fjerner både fjerkræ og planter er kendere så det er ikke alt de tager, det har være galt indenfor hesteverden, der har man nu chip i hestene, katte bliver øremærket, hunde ved jeg ikke, men det er vel en af de to ting, men at skulle chipmærke sine høns, men det kan vel blive enden på det.

man bliver både gal og ked af det

Hunde skal også være chippede. Det blev indført for en del år siden.

Men det er forfærdeligt at alt skal, ikke bare låses, men også boltes fast/inde bare for at være nogenlunde sikker på at kunne beholde sin ejendom. 
Når det er dyr der bliver stjålet synes jeg det er endnu mere foragteligt. Der er faktisk folk der ikke bare tænker på dyrenes værdi men virkelig holder af dyrene. Det tænker de vist ikke på sådan nogen.  /d
Mvh Lene

1,2 dværg wyandotter, 1,3 New Hampshire, 0,2 Jersey kæmper, 0,6 eks-burhøns,
2,3,13 islandske landnamshøns, + 25 blandede kyllinger, 2 løbeænder , 3 Japanske Vagtler
Andet: 2 hunde, 5 katte, 2 dværggeder, 1,1 Belgisk Kæmpe

kyllingesalg

• Gæst
« Svar #63 Dato: 24 Oktober , 2011, 00:05 »
Hej.

Jeg syntes lige jeg ville gøre dig opmærksom på at dem her der er til salg på Gul og Gratis ligner meget dine billeder ?. Håber du finder dine igen.

http://www.guloggratis.dk/dyr/fugle/fjerkrae/kylling/annonce/12818212

Offline Soffy65

• Passiv bruger
« Svar #64 Dato: 24 Oktober , 2011, 01:17 »
Hej.

Jeg syntes lige jeg ville gøre dig opmærksom på at dem her der er til salg på Gul og Gratis ligner meget dine billeder ?. Håber du finder dine igen.

http://www.guloggratis.dk/dyr/fugle/fjerkrae/kylling/annonce/12818212

Det er nok ikke de samme for annoncen er indrykket allerede d. 7.  :)
Mvh Lene

1,2 dværg wyandotter, 1,3 New Hampshire, 0,2 Jersey kæmper, 0,6 eks-burhøns,
2,3,13 islandske landnamshøns, + 25 blandede kyllinger, 2 løbeænder , 3 Japanske Vagtler
Andet: 2 hunde, 5 katte, 2 dværggeder, 1,1 Belgisk Kæmpe

Offline Lars Erik Bobsin

• Passiv bruger
  • Rigtige høns er Brahma
    • Brahma i Ballerup
« Svar #65 Dato: 24 Oktober , 2011, 06:32 »
Sælger har i tidernes morgen leveret rugeæg til Marianne.

Offline kristiank

• Bruger
« Svar #66 Dato: 24 Oktober , 2011, 08:10 »
godt der ikk kom en heksejagt, bare prisen i annoncen, fortæller jo at det ikk er for pengenes skyld, så nok ikk de samme, jeg tror stadig på smart hund eller egern, måske fordi, hvis man skulle stjæle høns fandt man da nogle med kød på

Offline Marianne Vedel

• Hønemor
  • Administrator
  • metacamkills.com
    • maran.dk
« Svar #67 Dato: 24 Oktober , 2011, 08:47 »
Tak skal du have Michael, det er helt sikkert ikke sælger fra G&G.
Hun er af mine venner.
Men det er dejligt, at I hjælper med at holde udkik.
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Medlem af Marans Club France, Marans Club Deutchland, DFfR, Faxe Fjerkræklub.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk