Trine jeg læser det da som om at Lene kommer med nogle gode opmuntrende ord hvis du gerne vil beholde dværgsilkerne og nej det er ikke altid let

Men avlsmæssigt er det faktisk ikke altid en fordel med nye dyr i tide og utide. Man skal tænke over hvad man gerne vil opnå- nu har vi f.eks. snakket om at du gerne vil lave dine røde lidt mindre, så skal du måske have nogle ind som er mindre end dem du har nu osv.
Jeg har jo af gode grunde begrænset erfaring, men har læst om flere dygtige avlere som slet ikke indkøber nye dyr i en årrække

først når f.eks. fertiliteten falder. Som nye avlere skal vi først finde ud af hvad vores dyr indeholder, hvilke gode og dårlige ting de indeholder.
Hvis du gerne vil fortsætte med de små silker, så er jeg sikker på at du nok skal få alt mulig støtte fra forum- evt. fra silkeklubben.
Men hvis du af forskellige grunde gerne vil prøve en anden race så kast dig ud i det. Start evt. med et par høner osv. så du kan finde ud af om de rent faktisk lever op til dine forventninger, inden du afhænder hele din dejlige flok