Njaaa nu skal søde Cæsar jo ikke have skyld for alt, og der er også ting der bliver lidt mere besværligt herefter.
Vi er selv nødt til at have hele molevitten indhegnet, ikke fordi vores hunde laver ulykker hos naboen, men fordi der er en vej lige ude på den anden side af hegnet, og det er vi ikke vant til, forleden da vi stod i det ny hus, kørte der en bil på vejen, og Rene' sagde, "hvem kommer nu"

vi skal vist lige vende os til trafikken, og det gælder jo i høj grad også de på tiden 5 katte uhhh det kan blive svært.
Jeg skal da helst heller ikke have høns ud på vejen, og endnu vigtigere, der skal laves en lille forhindring hvis ikke Mibbe og Korsør, skal fortsætte i åen igennem det store rør, og over i gadekæret, hun skulle jo gerne komme hjem igen.
Det er fantastisk med noget der er pænt alle vegne, men hvor skal hestetraileren være, og campingvognen, for de skal helt sikkert ikke stå i min hønsehave, der har jo bare været plads nok her hvor vi bor, men nu glæder jeg mig til at drikke morgenkaffe her.