Naturligvis maatte Forumet praesentere seg paa LU, og forkynde sin existens. Helt naturlig. Men den bedste reklame for forumet er og bliver FORUMET. Jeg bor i Wales (UK er ikke kun England), og jeg haver en ganske stor bekendtskabskreds, og nogen af os snakker sammen paa Fjaesebogen, eller paa ett eller flere af udmerkede "Poultry-forums", ogsaa race-klubberne kommunicerer paa disse, vi sender E-mails til hverandre, udveksler meninger og erfaringer, og hjelper hverandre naar vi kan. Selv saa tilbringer jeg endel tid paa disse forum, men jeg maa sige at DFF er det bedste! Tonen er saa "lun", alt foregaar paa DANSK, og de fledste af jer er saa veldig DANSKE. Her i UK er der mere end 10 gange saa mange mennesker som i Danmark, saa antallet fjaer-kre-holdere er antagelig mindst 10 gange stoerre end i "lille Danmark". Der er imidlertid saa mange Engelsk-spraaglige forum-sites, i Danmark ser der ud som i haver alt samlet her, paa DFF. I kan andtagelig ikke forstaa verdien af nettop dette, ALLE samles her, og ALLE oenskes velkommen. Her er alle lige. Forumet bringer ALLE sammen, og foeler sig snart "hjemme" her. Her i UK er vi spredt over saa mannge fjaer-kre-sider, at de fledste fungerer ikke som de skulde, netop fordi der er saa mange at velge imellom. Her paa DFF haver vi stoerre aktivitet end paa de fledste engelskspraaglige forum, netop fordi der er ET forum paa Dansk, og kommunikationen menneskene imellom bliver saa meget bedre. Jeg vil at i skal vide, jeg synes DFF er det bedste fjaer-kre-forum i VERDEN. Aabent for ALLE. Os og Dem. Det er nemlig mange af "Dem" der er rigtigt saa hyggelige naar vi bare bliver kendt med "Dem".
Undskyld mig for mit daarlige Dansk, jeg er jo Nordmand, bosatt i Wales, men jeg proever jo at goere mig forstaaet, og jeg haver ALDRIG blivet kritisered af nogen paa DFF for mit (noget gebrokne) spraag. TAK, DFF! Keep it up.