Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Os og dem ................  (Læst 3303 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Lene Lestat

• Bruger
  • Bevar mangfoldigheden - vælg racefjerkræ
    • www.lestat.dk
Sv: Os og dem ................
« Svar #30 Dato: 15 December , 2010, 21:19 »
Det er jo ikke nødvendigvis nemmere for dem der står på standen at overvinde deres eventuelle generthed og vide hvem der er forumfolk og hvem der har lyst til at snakke. Hvis folk ikke giver sig til kende, kan det jo være man ikke har lyst/tid til mere.

Så grib dagen og snak høns!

Husk også på dette inden I klandre klubberne og specialklubberne for det samme. /o
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Sumatra, Paduaner, maran, brakel og Engelske Araucana.
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub

Offline Marianne Vedel

• Hønemor
  • Administrator
  • metacamkills.com
    • maran.dk
« Svar #31 Dato: 16 December , 2010, 07:58 »
Vi er jo alle en slags mennesker, nogen er os, andre er dem, nogle er både og, og det gælder jo ikke kun omkring høns, men også i 117 andre forhold.
Så hvis vi bare forsøger at være positive og undlader at tolke alt for meget og måske tillægge andre motiver, der kun eksisterer i vores eget lille hoved, går alting rigtig godt.

Ingen af os er tankelæsere, og kan vide hvad dem i standen, specialklubben, på den anden side af hækken (fortsæt selv listen) tænker, at de måske ikke gider os, ligesom dem i standen, specialklubben, på den anden side af hækken (fortsæt selv listen) ikke kan vide, at her står vi og vil gerne i kontakt, men ved ikke lige hvordan vi skal bryde isen.

LU var en fantastisk oplevelse, I er skønne, jeg er glad for, at jeg nåede at få snakket med så mange. Det var sjovt, da billedet blev taget, og alle mulige drejede hovederne for at se, hvad der skete  :D :D :D Jeg var nemlig en af dem, der stod på en stol, så der havde jeg et fint overblik.
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Medlem af Marans Club France, Marans Club Deutchland, DFfR, Faxe Fjerkræklub.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk

Offline Bodil Tover Karlsen

• Passiv bruger
« Svar #32 Dato: 16 December , 2010, 08:02 »
Jeg har kun én ting at sige mere...

Da fætter John og jeg henvendte os til DFF-standen, var der ikke andre end os som stod overfor, Fru Rasmussen tro jeg, og vi gav hånd og spurgte om de havde flere bagde..

Gider ikke bruge mere tid på dette, for det er pase´ og næsten år må jeg jo så selv prænsentere mig, hvis jeg har modet til det.
Vi for se..  :)
0.5. GUL orpington
1.2 RIR Rhode Island Red
1.2 Gråtavlet landhøns

Offline randi nielsen

• Passiv bruger
« Svar #33 Dato: 16 December , 2010, 19:34 »
jeg vil give bodil ret, jeg stod og så på den skønne kyllinge kage blev delt ud, men der var sandelig forskel på folk, men der var to mænd der hjalp mig  inden jeg fik købt kataloget, tak for det
 bodil næste år tager vi hinanden i hånd en
randi i sevel

Offline Christina

• Passiv bruger
  • Alle burde have en 2-årig...
« Svar #34 Dato: 16 December , 2010, 20:26 »
Hmm...tror altså ikke der var forskel på folk...og det tør jeg altså godt at udtale mig om, selv om jeg ikke var der! ;D

På Gavnø, havde vi simpelthen fået slæbt SÅ meget mad med, at alle nærmest kunne RULLE hjem! Men der var mange som slet ikke havde noget med høns at gøre, som bare kom op og forsynede sig af maden, og der var altså ikke noget med at der var forskel på folk :) (Selv om vi skal ha' bedre styr på det næste gang, så der ikke er nogle stakkels fjerkræ-folk, som står med tom mave! ;D)!

Jeg tør vædde med at der ikke er én eneste som delte kage ud, som tænkte at Randi ikke måtte få, men andre gerne! *b

Offline randi nielsen

• Passiv bruger
« Svar #35 Dato: 16 December , 2010, 21:18 »
nej, men pigen/ damen der delte ud til 2 andre, jeg var den eneste der ikke blev budt, så kald det hvad du vil christina, der blev sagt og skrevet vi alle var velkomne.
randi

Offline Lene Lestat

• Bruger
  • Bevar mangfoldigheden - vælg racefjerkræ
    • www.lestat.dk
« Svar #36 Dato: 16 December , 2010, 21:27 »
Hehe - jeg fik nu heller ikke noget kage. men overlever nu nok alligevel. ;)

Summasumarum er at sket er sket, desværre og det kan ikke gøres om, kun forhåbentligt gøres bedre næste gang.

Jeg tror nu heller ikke på at nogen er glemt med vilje, den slags sker desværre, så far mod det er ikke noget personligt.

Jeg fik heller ikke hilst på alle og jeg har garanteret også overset nogen, men igen der er 1000 ting på LU, som man skal se eller deltage i.

Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Sumatra, Paduaner, maran, brakel og Engelske Araucana.
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub

Offline John Mejland

• Passiv bruger
« Svar #37 Dato: 16 December , 2010, 22:16 »

Det er godt nok svært det her, men nye folk på standen hver time og hvad forventer vi.
Skal de komme og hente folk når de står 5 mtr. fra standen, er det forummedlemmer, er de kaffe og kage trængende.
Det kunne være smart hvis man kunne se hvem der havde vagten, så man ikke henvender sig til en tilfældig, det holder måske nogle lidt tilbage. Vi skal jo lige regne med at dem der står på standen jo ikke alle er proff. sælgere, som kan gå rundt og som noget helt naturlig kontakte dem de kommer i nærheden af, men måske står lidt famlende om hvordan det gribes an.

Det er da fint med lidt kaffe og kage, da man godt kan være godt træt i skroget når man har været igennem hele udstillingen, men det kræver jo så at der er lidt udskiftning ved bordene.

Når vi nu ikke smagte Julies flotte kager, tja så var det jo nok vores egen skyld, havde vi nu sat os er jeg da sikker på at vi var blevet budt eller også selv have klaret det og det gør vi altså næste år, så  Randi og Bodil, jeg henter gerne et stykke til jer.

Mvh.
John

0,2 gule orpington, 1,2,14 sort,
Bob White vagtler i hvid og lemmon
skælvagtel,
1,1 Blåpandet amazone
Kanarier, bæltefinker, diamantfinker mm.
0,1 Labrador.
www.rogges.dk (forum for voliere og burfugle)

Offline Johanne Schiødt

• Passiv bruger
  • Genetik-nørd og total hønsehjerne!
« Svar #38 Dato: 16 December , 2010, 22:28 »
Genert + genert giver altså en kedelig fest ;) og jeg tror der er en del forum medlemmer som er RET generte. Der er vel en grund til at vi elsker at sidde herinde gemt bag vores skærme :)

Måske vi kunne lave lidt om næste år? F.eks. var der nogen som kunne melde sig frivilligt til at sørge for at folk får snakket med hinanden eller noget? Og så kunne vi sætte et billede af dem op med navn og brugernavn eller noget så folk vidste hvem de skulle henvende sig til.

Jeg bliver en lille smule ked af at høre at der var nogen som blev snydt for den dejlige oplevelse jeg havde fordi de var generte :(
Nu tilbage som Johanne Schiødt