Synes måske godt at der kunne have været lidt mere imødekommenhed, for da jeg købte bagde, var det blot en handl og ikke nogen interesse i om jeg kendt DFF og om jeg var medlem... 
Det er jo ikke nødvendigvis nemmere for dem der står på standen at overvinde deres eventuelle generthed og vide hvem der er forumfolk og hvem der har lyst til at snakke. Hvis folk ikke giver sig til kende, kan det jo være man ikke har lyst/tid til mere.
Personligt synes jeg da at det var meget nemmere at falde i snak med de folk der har billeder på deres profiler, fordi man så genkender dem og kan huske nogen af deres indlæg og hvilke høns de har. Men jeg fik også snakket med og sat ansigt på mange andre. Jeg har også været meget genert som barn, og det er jeg stadig. Men jeg ved også alt det jeg går glip af hvis ikke jeg overvinder min generthed. Og helt ærligt hvad er det værste der kan ske? At folk finder ud af man er hønsegal? Men det ved vi fra forum jo i forvejen
Jeg synes netop et sted som på LU at det er nemmere at kaste sig i snak med folk, for samtaleemnet giver jo nærmest lidt sig selv.

Jeg snakkede med mange fra forum, men også andre hønsefolk, både i Amerikas stand (jeg havde et spørgsmål vedr ringene og spurgte dem der stod nærmest) og ved burene (havde spørgsmål et spørgsmål om en race). Folk er der jo pga af en fælles stor interesse og de deler gerne af deres ud af deres viden.
Så grib dagen og snak høns!