Hej
Jeg opfattedet bestem som at det var os og så dem, ingen kontakt ud over at vi nu kender hinanden nogle af os, efter følgendene har der også været lidt koldt luft til nogle af de personer som deltog fra klubberne.
Et af problemerne var nok at der ikke blev snakket nok sammen de sidste dage, men det kan jo rettes til næste gang.
Jeg tror nok at D.D.f.R. godt ved at dette forum er noget som de nok skulle have lavet, men Helen har lidt hurtigere og hun skabte noget som er fremtiden inden for hobbyfjerkræ.
Snakkede med nogle stykker på Dyrskuet i Roskilde, da jeg sad og folde de fine foldere som forum har og man var meget interesseret i at høre hvem der betalte til forum for det var vel ikke gratis og ingen laver noget uden der for penge for det, jeg kunne så berette at så vidt jeg ved så arbejder alle vist gratis, for her er det hjælp til selv hjælp.
En var så snu at spørge om jeg kunne lave hjemme side til dem og lave en fin pr. folder som de kunne uddele, for de mangle vist noget med hvem der var hvem. Jeg måtte skuffe dem for jeg er ikke godt til hjemmesider og ej heller til pr foldere.
Tommy