Jeg
MÅ lige komme med en opdatering. Tror budene på orm var korrekte, trods tidligere behandling.
Siden sidst besluttede jeg at "skyde spurve med kanoner". Dvs. medicindråber i næbbet, pulver mod orm, som egentligt skulle opløses i vandet. Jeg har så valgt at drysse pulveret på majs og rejer og så give til hønen. Hun kunne dog smage når der var medicin på godbidderne, og nægtede at tage det. Nu blander jeg pulveret i en teskefuld yoghurt, og så gives det i næbbet med en engangssprøjte.
Igår var hønen meget skidt tilpas. Halen hang på hende. Var begyndt at blive bleg og kunne næsten ikke spise, for hun havde ikke luft til det. Hun stod næsten konstant med åbent næb, og den rallende lyd

Rigtigt væmmeligt at se og høre på
Idag ringede jeg til min mand, og sagde at han skulle aflive hende. Han ville dog ikke idag, da børnene skulle komme alene hjem, uden nogen voksne til at fortælle hvor hønen var

Her i eftermiddag, har hun fået farven tilbage i kammen, hun støvbader, og bestemmer over de andre igen. Nu har jeg købt solsikkefrø og hampefrø til hende, er det mest fede jeg lige kunne komme i tanker om, og hun spiser med stor appetit.
Nu håber jeg bare, at det er fordi hun er ved at komme sig

, og ikke bare en opblomstring inden hendes endeligt.
Det korte af den lange historie her er, at jeg ikke ved, nøjagtigt hvad det er der virker, men det er jo også underordnet. Nu fortsætter jeg behandlingen i 14 dage, hvor jeg sidste gang kun skulle give en uge.
Eller er der andre idéer eller gode råd? Er åben for al info
Tak for jeres hjælp indtil videre