ja, jeg må indrømme at det er utroligt vanedannede...og altopslugende.... før brugte jeg faktisk facebook temmelig ofte... nu er jeg på FF først hver dag - og aften - og midt imellem...
Under mine foretrukne på mit internet er der 23 forskellige sider om høns... og jeg fik altså først mine høns den den 24. april (og har altid været skrækslagen for fjerkræ)
På mit natbord ligger der 3 forskellige bøger om høns.
Mine morgener starter med en tyk trøje, en kop kaffe og 15 minutter på hønsebænken....
mine veninder kommer og spørger om vi ikke liiiige skal ned og sidde på hønsebænken - man snakker så godt dernede....
venner kommer med poser med grøntaffald....
Jeg cykler gerne langt for at finde de bedste mælkebøtter til dem... og endevender ofte haven i jagten på de fedeste regnorm - til stor fortrydelse for solsortene
Jooo de har grebet mig de små silker.... jeg bli'r så glad når de kommer stormende, når de kan høre mig, står der så forventningsfulde... og bliver belønnet derefter

Jeg har i 20 år opdrættet perserkatte... men er stoppet for 3 år siden... og må nok indrømme at denne hønseverden er så utroligt afslappet og hjælpsom, som jeg da aldrig kunne forestille mig....
Hurraaaaa for en super dejlig dille.....der gør en så glad...