Hej Mikkel!
Jeg har haft samme maskine men i en større model. Den de kalder "070 SIL 70 AT".
Jeg var godt tilfreds med den jeg havde. Dog ville jeg hellere have smidt de 1000 kr. mere og så have købt en træ rugemaskine. Men træ rugemaskiner findes sikkert ikke i "så små" modeller som den du linker til.
Den jeg havde var mere følsom overfor rumtemperatur end de træ rugemaskiner jeg bruger nu.
Men som sagt: Hvis den står i et rum med en rimelig konstant temp. så køre den rigtig godt.
På et tidspunkt gik tænd/sluk knappen i stykker på min. Heldigvis havde jeg ikke æg i. Fordi den kunne ikke tænde (man kunne sikkert sagtens have fået den til at varme alligevel ved hjælp af en loddekolbe). Ihvertfald ringede jeg til Danki og forklarede problemet. Dagen efter havde jeg en ny kontakt (uden beregning) så fin service der også.
Iøvrigt synes jeg at det er lidt utroligt at det medfølgende termometer, på alle de 4 modeller jeg har haft, ikke passer
overhovedet. Ved denne SIL maskine skulle det medfølgende termometer stå på 104 fahrenheit for at de andre termometre viste 100 fahrenheit (37,8 grader celcius).
En anden ting du skal være opmærksom på er at du ikke kan ruge gåseæg i den når det er med kip bakker. Jeg ved selfølgelig ikke om det bliver aktuelt for dig men så er du klar over det. Jeg selv, regnede ikke med at jeg skulle have andet fjerkræ end høns. Men nu er der både kommet gæs i flere racer, ænder i flere racer og lidt fasaner til. Det griber jo om sig, det skidt

Danny