Opdatering.
Jeg slog et par dage efter de sidste æg ud, og en 5 - 6 ud af 10 var klække klare, men døde. Den lille kylling, som blev døbt: lille kylling, blev sat til at tørre under en varmelampe. Da den var tør bestemte min mor og jeg, os fpr at sætte den ud til de to skrukker med en uge ældre kyllinger. Den blev kigget til mange gange, og alt så ud til at være fint. Dagen efter, da jeg til aften kom hjem fra Lemvig dyreskue, fandt jeg kyllingen helt slap og livløs i skruk buret. Jeg tog den op i hænderne, hvor jeg kunne konstatere at den trak vejret. Jeg kom i tanek om at flere her inde på forum havde brugt en hårtørre til at live kyllinger op med. Hårtørren blev fundet, og kyllingen blev varmet. Vi døbbede den næb i lidt vand, og holdt dens hovde op ad. Den sank vandet, og pippede så lidt. Efter lidt tid blev den mere livlig, men den havde stadig kun så få krafter, at den ikke kunne holde sit hovede, eller åbne øjnene. Vi lagde den under en varmelampe, og håbede at vi kunne få til at "virke" igen. Den fik lidt æggeblomme i en engangssprøjte, og så kvikkede den op igen. Her i eftermiddags er den blevet lidt dårlig igen, så jeg tvivler på at den klare det.