Jeg har sat min sølvrandet wyandothane + en høne til salg på gul og gratis. Hanen har jo lidt fjer ned af benene, og det har jeg også gjort opmærksom i annoncen, at han ikke kan bruges til at avle perfekte wyandotter..og hvad sker der så..en person føler sig åbenbart krænket over, at jeg kan finde på at sælge ikke racerene dyr..som han skriver..helt ærligt, kan man ikke sætte noget til salg uden at man skal føle sig halvkriminel, jeg synes nok der er nogle personer der burde holde deres meninger for dem selv..manden må da ha travlt hvis han skal kommentere alle dem som har blandingshøns eller ikke farverene dyr til salg..
Jeg har jo tydeligt gjort opmærksom på hvad problemer der er med hanen, men at dyrene ellers er sunde og raske og uden kalkben..
Det skal lige siges, at jeg købte hanen hos en udstiller/opdrætter som dengang ikke gjore opmærksom på problemet, det er jeg da lidt ærgerlig over, men man må jo selv lære at se sig for åbenbart..
Jeg synes jo at hanen er for flot og sund til at jeg bare vil hugge hovedet af ham..så hellere gi ham en chance i en anden hønsegård, hvor udseendet ikke spiller den helt store rolle..
Folk må mene hvad de vil,,bare de holder det for dem selv..
vh. Rikke