Oh en sorgens dag.. tænk at så smuk onsdag, kan give mig så store hjertekvaler.

igennem et års tid, har jeg brændende ønsket mig, 2 små røde dværgsilker.. hvad har jeg dog ikke snart været igennem, for at få det ønske opfyldt..
Jeg var så træt af at få syge, halskrantende dyr med mig hjem, så jeg tænkte, jeg køber da nogle rugeæg.. jeg får nogle dyr som ikke har utøj, der er større chance for overhovedet at kunne få fat i dem, og jeg kan give mine skrukker nogle kyller.. og glæden var stor, da jeg fra en avler fra Holstebro, fik en aftale i hus om at jeg her i maj, kunne købe ikke mindre end 12 æg. dette var tilbage i feb.. så jeg har ventet og ventet.. aftalen var at jeg skulle have æggene d 10 maj, og jeg fik sørme 4 æg ekstra uden beregning., altså 16 æg.
Efter en del opstartsproblemer med manglene skrukker og køren frem og tilbage efter rugemaskine osv. kunne jeg endelig få hjertet på plads igen, og glædes over, at mine 16 røde dværgsilkehønsæg, nu lå og puttede godt, under 2 meget skrukke silkedamer.
Til min store sorg viser det sig her idag, at ingen, ABSOLUTE INGEN ud af de 16 æg, var befrugtet..

jeg er så ked af det.. jeg syntes det er svært at holde tårene tilbage.

Ja.. det er måske bare nogle høns.. men jeg har fanme ledt og ønsket mig 2 små røde silkehøns i over 1 år nu!! og nu har jeg 2 skrukker som ligger på nogle af mine egne kolde køleskabsæg, i håbet om, der bare måtte komme en enkelt kylling til dem hver...de skal starte helt forfra..

nej hvor er det trist...jeg havde sådan ønsket mig de høns.. jeg kan ikke lade være med at tænke på, at jeg endnu engang er blevet snydt og bedraget.. men jeg vælger at lade tvivlen kommer avleren til gode, og tro på, at denne ikke vidste at der skal en hane til, for at lave kyllinger..
sikke en sorgens dag...