den lille kylling, jeg selv havde med ind her til aften var også snavset bagi. Men ikke på selve udgangen. Der var også sådan en ærte-agtig udposning ovenover, men jeg tænkte, at det var gump?! Anyway, så valgte den jo at klatte på mig 2 gange. Og det sagde bare prrdt! ligesom når man skal lave "klattelyd" med tungen selv. Så jeg tænkte, at det da er helt perfekt. Men skal de være HELT rene i bagenden?
Jeg har givet mine en blanding af havregryn, startfoder, skaller, kanarieblanding og salt og ved siden af har de fået hakkede grønne kogte bønner, finthakket agurk, en enkelt lille græstørv (gravet op, så de havde noget at pille i), regnorme i klippede stykker og en enkelt gang hårdkogt æg med skal blandet med havregryn til det var tørt. Der er et par stykker, der virker mindre end de andre, men alle virker som om de trives. De har fundet ud af, at når de ser en sort tallerken, betyder det grønt/regnorm og så går de bare heeeelt amok og glemmer at være generte. Hovsa, selvsving, hehe. Nå men, jeg ville bare nævne hvad jeg giver mine, det virker som om der er hul igennem, nemlig, men er i tvivl om det her snavs bagtil også, så jeg følger nøje med.