det med at de hakker hinanden er svært at få stoppet men hvis du ved hvem søndern er så af med knuppen og i gryden men hvis der er flere så prøv at give dem briller på så de ikke kan se fremad
Ok. Men, problemet er, at de ikke sådan går til angreb. Dem der er blevet hakket, hakker også på andre. Men, tror det har noget at gøre med de tre haner. Den sorte hane jeg vil beholde, kan hopper på alle damerne, mens de 2 gule haner, går til ''angreb'' på de 4 gule damer. Så, de 2 blå og den sorte, er ikke så angrebet, de gule haner er for dumme til at ''angribe'' dem. Sådan føler jeg problemet er LIGE nu. Men, hååber også det hjælper med den større indhegning vi skal lave, der får de alt det de kan spise, grønt er jo ikke usundt, og, så er der et STORT æbletræ til dem.
Jeg har givet hønerne en omgang pudder her til morgen, ikke sjovt da de basker rundt.

Men, det hjælper dem, og, deres sår SKAL hele. Hele hønsegården, inde og ude, lugter af spray, så tror ikke ræven lige kommer på besøg. Det er jo en fordel.
Har I andre råd imod hakning? Udover hanerne skal af med hovedet. Men, de mister det også snart!

Tror det bliver imorgen eller på Torsdag.