Hm..jeg ved sørme ikke rigtig, hvad jeg skal sige....
Hun er ikke rask...så meget er sikkert, hun står for meget, hænger ikke...og sover for meget.
Jeg har tjekkket alt, og der er intet at finde ved hende..ingen sur kro, ingen utøj, ingen smerter, tror jeg...den hvid/gule diarre, er sådan næsten væk, dog ser det ud til i klatterne, at hun har svært ved at fordøje føden...de indeholder hele blade og hele korn, så det er helt sikkert maven.
I går tilbragte hun hele dagen ved brændeovnen...gik dog lidt rundt...spiste også..og var meget glad for at få besøg af de andre ind imellem. Ved sovetid gik hun selv ud til hønsegården...hakkede de andre væk fra foderskålen...spiste...og gik i seng!!!
I dag er hun også inde...sammen med de andre lige nu...hun har spist...mest æggeblommer (absolut livretten)..A-38 må jeg give hende med sprøjte...da hun er bange for det, når det serveres i skål

(de er så kræsne)...Ropa-B i vandet kan jeg ikke få nogen af dem til at drikke desværre.
Status er nok uændret...lidt mod det bedre...det underlige er også..at hun ligger og kurrer hyggelyde ret meget...men heldigvis for det...så jeg tror altså ..hm..bare...at hun har en skidt mave
Skal lige tilføje...at jeg ikke så meget som har overvejet aflivning indtil nu.
Hun skal til dyrlæge i eftermiddag

Jake - jeg stoppede straks med Panacur...efter dit råd...hun fik kun en gang