Hej igen og tak for svarene! 
De er fra sommerferien 2009. Så de er ikke så gamle endnu. Jeg giver dem, hvad der er i haven og rester fra køkkenet. Og så min specielle blanding af hvidløg (masser), løg, havregryn, lidt olivenolie, nogle gange brødkrummer og nogle gange røde linser. Den blanding kan variere. Lige nu i vintertiden står det mest på hvede og byg. Jeg kan ikke altid huske blandingen, da min far for det meste køber den. Vi blander en masse korn, og der er ALTID hvede i.
Mine høns har en stor ude gård, og der render de frem og tilbage, så hveden burde blive brændt hurtig af igen.
Jeg har stort set fuldt de fleste råd, fra de kloge hønseejere herinde på forummet, og ud af det, har jeg fået en sund flok. Ingen er døde eller syge

Her til sommeren vil de få en kæmpe plads at løbe rundt på, selvfølgelig indhegnet. Jeg og min far vil indhegne et STORT område, hvor de altid vil have græs og frugter fra træerne. Så kan de få bevæget sig godt. Jeg tror, at hvis jeg skulle kalde dem noget, så ville det være luksushøns. Giver dem alt hvad jeg kan af ting og sager. Det er nok grunden til, at deres fjerdragter er så pæne.

Jeg bor på Sjælland, Sydsjælland. Hvis jeg skal bytte æg, skal det helst være tæt på, da jeg ikke har den store mulighed for at køre nogen vegne. Skal lige snakke med mine forældre også.
Nu venter jeg bare på den store dag, hvor de vil lægge æg! Det har jeg glædet mig til i snart et år