Så syntes jeg sådan set bare at 5 hektar er for lidt, hvis jeg opkøber et stykke jord, og vil anlægge en skov, så sørger jeg da ihvertfald for at den kommer under 5 hektar, for jeg ville ikke bryde mig om at have fremme folk rendende på min grund, når det er mig der ejer den. Det ville krænke mig ret så meget, men sådan er vi jo heldigvis forskellige

..
Vi fælder heller ikke noget, for vi har ikke haft problemet endnu, men hvis folk begyndte at syntes at fordi vores grund ligger så smukt ned til en sø, bæk og å at de skulle til at på udflugt her, så blev der hurtigt gjort så de ikke kunne. Hvis det bare omhandlede nogle få byfamilier der ville på en skovtur engang eller to om året kunne de da få lov til det, hvis de kom og spurgte om de måtte gå en tur, men jeg bryder mig ikke om at folk bare kan komme og gå som det passer dem indenfor "åbningstiden".. Det syntes jeg krænker privatlivets fred eftersom at det er vores privat, igen måske mig der er lidt for meget? Det er op til jer andre er bestemme..

Det er da lidt ærgeligt med den ulv, for det ville da være sjovt hvis den var her