3000 i dk eksl. forsendelse, som nok vil være ca 140 kr og opefter, da levering fra america koster 70 kr. for 2 kg´s pakke.
og så ca 1500 for den rugemaskine til 199 pund. + forsendelse, som nok vil være 12 pund (får tilsendt varer på over 40 kg fra UK til 9 pund med fragt)
Det er da altså noget af en prisforskel

De billigste fra America koster jo også en "bondegård" for noget der ikke ser ret stabilt ud (undskyld) "Den lille blå" Syntes jeg at have læst meget negativt om. Og når jeg har den i hånden i harald nyborg.. ja men så virker det jo som at der ikke skal ret meget til i det plastik og så er den knækket osv. (har en tendens til at bruge lidt for mange kræfter selv om det bare burde åbnes forsigtigt)

Den næste billige til over 1800 ser meget "mærkelig" ud også noget ala en brødkasse. Noget hjemmebyg kunne vel gøre det lige så godt

Hvis man altså havde det snilde.
Åhh ja trærugemaskinen.. det ville være lykken.. men det ville jo være gøre at dem som betyder mest må lide et afsavn

kan vi jo ikke have.. Så vælger jo nok England. Når man kan få det samme til billigere pris incl. forsendelse.
Er nok ret chokeret over hvad det hønseri alligevel koster.. Bare fordi vi er i DK. I england ser det ud til at der er plads til det hele i hvertfald når det gælder hobbyhøns.
Jeg er ellers meget tilfreds med America. Så der kan jeg intet ondt sige udover jeg syntes prisen er frygtelig høj på rugemaskiner.. Men det er de jo alle steder her i DK!!
Og kunne jeg økonomisk handle "lokalt" ville jeg gøre det absolut!!