Jeg har tidligere ytret mig omkring "det grønne blad" , og syntes det gennem de senere numre er blevet "oppet" lidt - specielt er seneste nummer jo ligefrem "kanon" i forhold til mange af de numre jeg efterhånden har fået skrabet til mig af hele og halve årgange.
LU afstedkommer et sandt hav af t ø r t stof , omkring bedømmelserne osv. Efter at have besøgt udstillinger ved jeg stoffet ikke kan undværes - men måske samles i eet nummer eller særnummer - for dette tørre stof præger bladet helt vildt !
Det er virkelig stof for indviede - nødvendigt - men for nye fjerkræ holdere nærmest skræmmende - og kan for nogle virke nærmest negativt, at læse om a l l e de fejl de stakkels fjerkræ kan være belemret med.
Hvis der så bare var halvt så mange sider om hvordan hønsene kunne få udbedret fejlene , så det måske ikke så negativt ud. Det findes næsten ikke , den side er ikke engang procentuel dækket , nærmere promille vis dækket i forhold til.
Som tingene er nu , er bladet ihvertfald i tydelig fremgang , så

Littau ......

hanegalgak jan
P.s. det dorking projekt vi har her på forum vil blive beskrevet i "det grønne blad" , når vi har noget mere "kød på".