Jeg er glad hver gang det grønne blad kommer, synes altid der er noget for mig at læse. Med hensyn til ikke at bringe, hver enste mærkedag, vil jeg tro årsagen er, at man har et planlagt antal sider og jeg ville blive ret trist, hvis rigtigt mange sider kun omhandlede lykønskninger. En ide er så, at klubberne eller specielt interesserede jo kan betale sig fra disse lykønskninger ved at oprette en annonce, hvor det står, så støtter de også bladet.
Det med en vis sammenspisthed i en sådan forening er heller ikke noget særskilt for DFfR, det finder sted allevegne. Man har kendt hinanden i rigtigt mange år, og så mødes man der, næsten allesammen, og har en masse at tale om. Det er sikkert meget mere interessant, end at svare på spørgsmål fra ukendte mennesker.Hvordan er vi selv?
Det er dog en god ide, at pleje de nye, det er jo her fremtiden ligger og på en så stor udstilling burde der vel være en eller anden mulighed for at tage kontakt til en person fra DFfR som har til formål, at få dem til at føle sig velkomne, samt guide dem lidt rundt blandt "de gamle".
Jeg vil gerne udstille, men jeg vil sjældent være at finde der, derfor er jeg glad for dette forum, hvor jeg kan indhente lidt insight i, hvad der foregår.
Men selv her er der jo dem og os. Dem der lærer hinanden at kende, fordi de tropper op til diverse arrangementer og så os andre der ikke er så flyvske, de sidstnævnte er ikke så stor en del af "familien", det er prisen for at være lidt reserveret.
VH Gunni.