Jeg har set Dixie, som er super sød og aldeles dejlig

Vi har haft en hvid hun kat som desværre er borte og formentlig kørt ned, hun hed "Kiks", og hun fik to killinger som vi beholdte.
Hankillingen kaldte vi "Krumme" (kommer fra navnet Kiks) han er desværre også borte, jeg håber stadig han vender hjem en dag.
Den anden killing kaldte vi "Cat", men hver gang vi skulle forklare navnet, måtte vi sige: hun hedder Cat med C (i stedet for med K), så hendes navn blev lynhurtigt til "CatmeC". Vi har hende endnu, og når hun indimellem bliver lidt for rund, bliver det til "CatmeF" (Fat)

Vi har købt en hunkat på Inges Kattehjem, som selskab til "CatmeC", de har samme alder, ca 1½ år. Det var synd "CatmeC" skulle være alene, når hun altid har haft selskab af andre katte. De er rigtig gode venner nu, men det har også taget det meste af 1½ måned før de blev rigtigt trygge ved hinanden, og kunne bryde og lege. Den nye kat hedder "Fie". Hun blev navngivet på kattehjemmet, og vi har beholdt dette navn.
Men Kiks er et sjovt navn til en kat efter min mening, og passer godt til din kat Lene