Ja, det er et FANTASTISK forum!!!

Jeg var tidligt oppe i morges og fik gjort drivhuset klar. Hentede Skrukmutter, som straks gav sig til at æde af alle de forskellige lækkerier jeg havde lavet til hende. Derefter lagde hun sig i halmen og pustede sig op.
Så der var ingen vej uden om. Jeg startede bilen og kørte til Hundstrup. - Lisbeth fandt to helt vidunderlige, dejlige, smukke kyllinger frem.

Hold op der var mange flotte høns WOW Bla. en stor FLOT Maran hane, som hun bare kunne tage op og nusse, uhhh han var lækker

Men hjem gik turen med de små pus. Det var tydeligt at høre at der var liv i dem. - Jeg lagde dem under fru. Skruk. hun klukkede og bød dem velkommen. Faktisk helt rørende at se

Jeg vil lige sige at vi kun har haft høns i to mdr. og har læst og læst, bla. her på forum, for at give dem den helt rigtige behandling. Men ingen steder har jeg læst at en høne kan blive ved med at være skruk, hvis hun ikke får kyllinger. Jeg var sikker på det stoppede efter 3 uger.
En anden gang vil jeg handle hurtigt, hvis det ikke lykkedes at få hende afskrukket ret hurtigt. For det er alvorligt og noget de kan dø af. - Uhhh, jeg har det helt dårligt over min uvidenhed.
Jeg håber alt går godt - lige nu ligner det en happy ending. TUSINDE TAK Lisbeth!!!

Lige et billede taget for få min. siden: