Hvor hyggeligt! Det skal vi da have billeder af.

Men til dine spørgsmål:
Jeg går ud fra du har 1.5 dyr?
De kan godt ruge i hønsehuset, det gør mine, og mit hønsehus er også ganske lille (se evt. i mit galleri).
Når de går med en skruk, er der ikke brug for ekstra varme, altså ingen varmelampe.
Det første døgn har kyllingerne ikke brug for noget, de har madpakke med, men jeg stiller altid en lav underkop med startfoder (noget der købes færdigt) og jeg blander altid lidt hirse i, fordi det stimulere pikke-lysten samt lidt smuldrede havregryn som er godt for maven. De får også vand fra en af de der små nuttede vandautomater i ministørrelse.
Du taler om silker, her er jeg på bar bund mht. slagtevægt og alder. Du skal være opmærksom på at silker har en noget anderledes kulør end andre høns, og nogen synes, at det er underligt at spise kyllinger med den farve, men du kunne evt. få rugeæg fra andre kødfulde) racer.
Det er normalt, at høns fælder sidst på sommeren. Mange af de silker, man ser på billeder især til udstilling, er jo shinet op, vasket og føntørret osv. men jeg har selvfølgelig ikke set dine - billeder er en god ting

Held og lykke med forårsprojektet