Jeg fik et brugt legehus, meeeen det var ikke sådan lige..nej for det var et der havde stået i en børnehave,ja og såååååh vejede det ligesom et par hundrede kilo. En almindelig trailer kunne ikke gøre det, nej jeg måtte låne kærestens bos trailer til at transportere, legehuset blev læsset med en gummiged.
Men så kom det store shov da den skulle af igen, hmmmm ingen gummiged, ja så hmm så binder man den da bare fast i et træ og kører bilen og traileren væk...
BRUUUUMMMMMM hjulene på bilen kører rundt og rundt, men trailer kommer ingen vejne.
FY føj hele bilen er lige pludselig fyldt med røg åh for den antispindet er det måske det eller er kammaratens bil ved at stå af.
Nå bilen bliver opgivet og 4 mænd, 3 børn og 2 damer finder stolper til at lægge under legehus så det ruller bedre af PLOING så røg båndet der var firet omkring træet og huset.
En halv times arbejde mere og alle mand var lettede over at se huset stå på jorden.....
Men der er langt til et færdigt hønsehus, der mangler bund og der mangler glas i vinduer der mangler vindskeder og der mangler dør, der mangler gård og hvordan jeg får den op over jorden kan jeg kun drømme om, men det kostede mig kun " 2 flasker rødvin og masse hjælp fra venner "