« Svar #6 Dato: 18 Oktober , 2009, 10:15 »
I skal have rigtig mange tak for jeres svar

Jeg har nu kigget lidt på dem alle 5 og de 3 jeg regnede med var andrikker er jeg nu overbevist om også er det

Den ene jeg var lidt i tvivl om var and eller andrik er jeg nu ret sikker på er and for hun har synligt smaller næb end de andre 4 og er jo også det mindre end de 3 af dem.
Den sidste overrasker mig så lidt og nu er jeg lidt i tvivl. Det er den klart mindste men jeg har så hele tiden været obs på at den ikke vokser som de andre uanset køn. Den er frisk og fejler umiddelbart intet, men er blot meget mindre end alle de andre. Den har jeg jo troet var en and, men den har næsten det næb der størrelses mæssigt er bredest?? Kan det være en andrik med meget dårlig tilvækst? Uanset hvad har jeg hele tiden været indforstået med den skulle slagtes netop pga dens størrelse, men h*n er bare stadig så lille at der næppe er meget kød på og derfor får den lov at vokse stor....eller så stor som den nu når at blive inden foråret.

Logget
0.2 Orpington, 0.1 Plymouth Rock, 0.1 Wyandott, 0.2 Lys Sussex, 0.1 Barnevelder, 0.1 sort Australorp, 0.1 Skånsk Blomsterhøne, 2.1 blandinger, 1.2 Dværg Orpington, 0.4 Moskus ænder, 3.6.0 Fransk Vædder, 1.1 Dværgvædder, 0.1 Hollænder, 0.1 Blanidings kaniner, 0.1 Amstaff, 0.2 Maine Coon