Så er det vist tid til en opdatering. Vil flyttede på landet for 20 dage siden, og sikke en udfordring det har været, og stadig er!!! Varmen virker ikke i halvdelen af huset, al elektriciteten er udført tæske-ulovligt og halvdelen af el'en virker ikke. Der er store, fede ulækre rotter på mit loft som har løbet direkte på mine loftbrædder så jeg ikke har lukket et øje i flere uger, men som rottefængeren nu har givet gift. Dvs. de nu er mere eller mindre døde og ligger og rådner op i isoleringen på loftet = nu har jeg spyfluer i hele huset + en ulidelig stank af råddent kød. ØV!

Da vi flyttede ind var intet gjort rent, og køleskabet var sååååå ulækkert. Gamle krebsehaler i lage på hylden og klistret kødsaft der havde rendt ned af låger og hylder, og som samtidig var smurt ind i hundehår (her er hundehår ALLE vegne). Et askebæger med friske cigaretskoder i køkkenvasken og så havde den tidligere ejer vist nået af "bappe" en hel pakke af sine grønne Cecil'er inden vi kom kl. 12, for her STANK af værtshus, og det gør her stadig, for alt er nikotingult og tjaaa, bare ulækkert

!!!!!!! Jeg glæder mig til vi simpelthen kan flå alt ned invendigt og starte på en frisk.
MEN, når vi får styr på tingene, så bliver det fantastisk, for vi har en helt vidunderlig naturgrund midt ude i skoven. Taksatoren fra forsikringen har været her i dag, og han kunne også godt se at det hele er noget klams af værste gør-det-selv-skuffe... HURRA for ejerskifteforsikringer.
Hønsene venter jeg med til foråret. Ind til videre har jeg "kun" invisteret i 3 katte fra et dyreinternat, som skal agere muse/rottefangere, så snart de har boet her længe nok til at blive sluppet ud i det fri

.
I får lige et billede af "rottehullet" med på vejen. Det var skjult under en klatrende efeu, som vi har fjernet.
Hilsen Tanja