Dorte.... Næ Bent Fabrik ("din hane"

) Har fundet ud af at følge sine madammer i hus efter jeg slagtede gamle Gokke. Han ved nok hvor det er bedst at være.
Christina ...iiih hvor dejligt dine har fattet fidusen. Mine 2 nyeste silker putter sig UNDER kaninburene og viser heller ingen trang til selvstændig tænkning. Men de er jo så små at jeg kan ha´dem begge i en hånd ...det det jo bare et snuptag. Men endnu mere vigtigt med tanke på ræven.
De store kyller sidder i umiddelbar sikkerhed deroppe på hegnet .... men de bliver bare forkølede med det vejr vi har pt og SÅ mange har jeg hverken plads eller lyst til at sætte på rad og række inde ved brændeovnen.
Glæder mig vildt til de bliver så store at de ikke kan øfle sig gennem vildthegnet...men det har vist lange udsigter ...selv den store kæmpe jersey hanekylling kan krumle sig igennem. Det ser IKKE elegant ud ...men han KAN !
Først hovedet ..så den ene vinge ..så den anden ..... og så lige PLUMP ud med måsen ..... forøvrigt underligt at have et sådan stort skrummel rendende rundt der stadig pipper !
Får lavet rigtig meget konstruktivt herhjemme nu mit internet skodder....så da menneskebørn var puttet kl 20 var jeg grydeklar ..men nåååå nej ....skal jo lige vente 1½ time på at kyllingerne skal puttes. STØN !